donderdag 26 maart 2015

Party Styling

Hoe leuk is het om voor één dag helemaal los te gaan met je fantasie en die dag onvergetelijk te maken?

Daar draait het bij Party Styling om!
Je bedenkt een thema en werkt die uit om de juiste sfeer en effect te creëren. Niets is te gek en alles kan:) Dat vind ik wel het allerleukste van mijn werk....het geeft me energie en ik loop echt letterlijk over van de ideeën! 

Ik heb met mijn bedrijf al verschillende malen fantastische feesten en evenementen mogen stylen en ik hoop op nog veel meer in de toekomst! 

Als er thuis een feestje te vieren valt, pak ik die met beide handen aan. Ik bedenk ruim van te voren een thema en begin aan de voorbereidingen. De verjaardag van één van mijn kinderen is altijd een fantastische reden om flink uit te pakken;)

Vorig jaar speelden Black Polka Dots een grote rol in het thema voor de verjaardag van mijn dochter.



Ik vind het een sport om een thema zo veel mogelijk door te voeren in de kleinste details....een taart met Black Dots mag dan niet ontbreken. Ik vind het leuk om te bakken en als het ff kan bak ik de verjaardag taart zelf ;) 




Met papier kan je zoveel mooie en leuke decoratie maken...pompoms groot en klein, gestipt en gestreept. Van taart doilies heb ik rozetten gemaakt en slingers. 



Olvarit potjes zijn vuurvast en geweldig als waxinehouder. Door het kant in de randen van de doilies terug te laten komen, heb ik de potjes voorzien van een mooi stukje kant en een zwart met wit stipjes lint. 




Door overal de stippen, kant en de kleuren wit en zwart terug te halen, versterk je het effect van de thema.

Wil je ook een te gek, stijlvol, fantasierijk of elegant feestje? Neem dan gerust contact met mij op! Link van mijn website kun je vinden in de sidebar;) 

                                                        


         ✖️✖️✖️S•A•B✖️✖️✖️








Geen opmerkingen:

Een reactie posten